6/17/2006

【心靈日記】Commencement 2006

六月十七日本是一個平凡的日子。

今天是師大95級畢業的大日子!
畢業典禮是人生的一個新開始(commencment),一生只有一次大學畢業。



去年的今天我也從大學畢業,但時間太久了,很多事情我都想不起來 …… 但我記得當天中午下了一場雨。(site)
For life is but a path to walk,
Now laid there at your feet.

You've but to walk out on the path,

And every challenge meet.

~ Allison Chambers Coxsey
Congratulation to the Class of 2006!

4 comments:

Anonymous said...

Congratulation, hahhahah

Anonymous said...

你記唔記得我有去找你影相呀?呵呵~~

Anonymous said...

你記唔記得我有去找你影相呀?呵呵~~

Ryan said...

我當然記得啦 ^_________^
係體育館前地呀 hahahahahah
時間過得真快呢